Vi söker en serverings/konferenssamordnare!

Emma Hedin Okategoriserade

Är du en god organisatör med stort leende på läpparna, spring i benen som brinner för att ge service? 

Vi söker en serverings/konferenssamordnare som vill vara ett av Villa Mariebergs ansikte utåt. Du kommer tillsammans med vårt team att samordna, förbereda och serva alla delar av inkommande konferenser från bokning till konferensens slut. Konferensdel består främst av avstämningsplanering tillsammans med kunden, möblering och iordningställande av konferenslokaler inför ankomst, receptionsmottagning, uppkoppling av konferensutrustning, teknisk assistans och service under pågående konferens. Serveringsdelen består främst av att förbereda och serva alla delar av inkommande beställningar såsom luncher med sittande servering, pausservering, mingel och ev. middagar

Din bakgrund
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av service, reception och/eller bokning. För rollen ser vi det som viktigt att du har en utpräglad känsla för service samt ett intresse och känsla för att hantera konferensteknik. Du har en mycket god kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska, i tal och skrift.

Meriterande om du

• Har relevant utbildning inom konferens/event/restaurang

• God mat- och dryckeskunskaper samt övergripande kunskap inom alkohol- och livsmedelshantering.

Din viktigaste tillgång är din positiva, glada serviceattityd och tjänstvillighet i alla lägen.

Tjänsten är en heltidstjänst med fast månadslön. 

Ansök till koket@villamarieberg.se